søndag den 13. maj 2012

Billeder

Der er ikke megen tid til at blogge i denne tid, men et indlæg om ugen har jeg bestemt mig for jeg vil lave.
Idag bliver det igen billeder fra haven hvor alting springer ud nu.
Først det japanske kirsebær træ.
Og blomster lidt tættere på

I efteråret satte jeg en pose med hvide vibeæg ved nogle rhododendron.
Og den hvide løjtnantshjerte blomster også fint

Og endelig i år har min kamelia for første gang i 3 år fået blomster, den har stået ude et sted i læ, men ikke med megen sol, derfor tror jeg ikke at den får så mange blomster, den har nemlig kun 5.
Den ser lidt forblæst ud i kanterne, men den har også fået noget blæst de sidste par dage.

Ha en fortsat god aften.

1 kommentar:

  1. Hej Dorte

    Wauh....fine billeder.
    Du har de fineste blomster, så mangler vi lige, at solen vil skinne. Samt vestenvinden vil holder en laaaang pause ;)

    Kh

    Ninna

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og din kommentar