søndag den 11. december 2011

Fridage

Idag var jeg tidligt oppe, der skal pakkes og gøres ved. Skrives sedler om hvad mad der er i fryseren, (mad som er lavet og bare skal varmes op). Men solopgangen var rigtig flot, så jeg syntes lige jeg ville tage et billede af det.
Har en dejlig ven i Japan og det er altid noget specielt når Danmark og Japan skal spille noget sport mod hinanden, sidst var det fodbold og det gik jo ikke så godt for os, så det skulle gerne gå bedre i håndbold, men vi ved jo aldrig, men desværre kan jeg ikke se kampen, for idag tager jeg med 2 dejlige damer (min mor og min søster) på en 2 dages tur til Flensborg, vi plejer og tage til København, men nu skal vi prøve Flensborg i år.
I ugens løb har jeg fået hæklet en engel, det er et mønster fra garnstudio.

Og så må jeg jo erkende at tiden er kommet til mig med hensyn til briller, det er ellers ikke fordi jeg ikke har nogen til at lægge her og der, altså læsebriller, men nu skulle det være. Har gået med dem en dag og skal nu til at lære og bruge dem, det er med glidende overgang, så nogle gange sejler bogstaverne bare helt vildt, men andre har lært det og så kan jeg vel også.

Ha en fortsat god weekend og vi ses om nogle dage, forhåbentlig er der gode billeder fra Flensborg.

1 kommentar:

  1. Hi, Dorte.
    Det er Akila fra Japan.
    It's nice to onow your blog!!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og din kommentar