lørdag den 5. oktober 2013

Efterårsplanter

Efteråret kommer snigende nu og jeg tænker, hvor blev september pludselig af. Nogen gange går tiden virkelig hurtig og den sidste uges tid er efteråret rigtig kommet her til Nordjylland.
Håndarbejdssysler bliver der ikke meget af, strikker stadig på sukkertrøjen, mangler næsten bare et ærme og lidt på forstykket. Er også kommet til det sted hvor den skal være færdig, så der kan komme noget andet strik på pindene. Nu begynder vi også snart med at tage hækplanter op og roserne kommer også snart hjem. Så der må gerne være mildt i vejret et stykke tid endnu, gerne sådan lige op til jul.
Så en lille billedserie  får I idag med nogle dejlige efterårs blomster og farver.
Krans af vildvin og sankt hans urt.

Blåskæg
Havde egentlig en masse flere billeder jeg skulle lægge på bloggen, men det tager næsten 15 minutter at hente et billede. Jeg har før gjort det fra ipadden men har endnu ikke fundet ud af at gøre dem mindre.
Er der nogen som ved hvordan jeg gør billederne mindre i et indlæg, så de ikke går ud i teksten der står i højre side ??
Prøver igen i morgen om det går bedre.
Ha en god aften

2 kommentarer:

  1. Hej Dorte
    Jeg vil gerne vise dig hvordan jeg lægger billeder ind,men forklare det kan jeg nok ikke!
    Hilsen
    Lise

    SvarSlet
  2. Hej Lise tak for det, nu prøver jeg lige med at lægge billederne ind på piseca og ser om ikke det lykkedes, ellers er det dejligt at vide at du kan hjælpe. KH Dorte

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og din kommentar