søndag den 16. juni 2013

Det ser ikke ud til grill vejr

Hold da op hvor har regnen bare silet ned her i formiddags, men en god gang grundvanding er da heller ikke så dårligt. Nu håber jeg der bliver mere tid til at blogge, den helt store travlhed er ovre og nu er der en masse som vi ikke nåede de sidste par måneder som skal samles op. Ukrudtet gror også fint her og jeg skal vist i haven så snart der bliver vejr til det.
Men jeg har også taget lidt billeder de sidste 14 dage og dem er der masser af solskin på.

Clematis montana Rubens

Azalea Wombat

Rhododendron Gomer Waterer

Blåregn

Ups det var vist godtnok de lyserøde blomster der blev vist idag, og det er ikke fordi jeg ikke kan li andre farver men sådan blev det. Nu skal jeg vist lige et par timer på kontoret og bagefter rundt og besøge andre i blogland.
Ha en god søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dit besøg og din kommentar