søndag den 3. marts 2013

Mere af det

Fantastisk solskin idag, det kunne vi godt bruge noget mere af.
Har været i haven hele dagen, rivning af græsplæne så de små gule anemoner kan komme sikkert op af jorden. Rivning af et par bede, tulipaner står jo på spring.
Og weekenden har også budt på lidt kreativt, en syboks.
Jeg kan godt se mulvarpeskuddene i baggrunden, men der er jeg ikke nået over endnu.
Og så fik jeg lige øje på den yndigste lille blå anemone midt i alt det visne løv.

Er i også startet med forårsklargøring i haven ?

Ha en god aften

1 kommentar:

  1. Det er lige hvad jeg har. Benyttede mig af det gode vejr, og fik kørt adskillige læs blade, grene og andet væk.... Men ser nu der snakkes om sne igen. Jeg gider ikke mere sne for i år.
    Super sød sybox.
    Kh. Hanne

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og din kommentar