fredag den 30. november 2012

Hvidt og smukt

Noget af det smukkeste ved naturen er en dag som idag hvor der er faldet ca. 2 cm sne og hvor der hele dagen ligger et lille lag sne på hver en gren, derfor har jeg været i haven og tage lidt billeder.
Ellers har her duftet af jul hele dagen, der er bagt brune kager og pebernødder.
Og for første gang i, ja jeg ved ikke hvor mange år har jeg ikke fået lavet kalenderdekoration før den 1. december, så den må jeg vist igang med i morgen tidlig.


Ha en fortsat god aften

2 kommentarer:

  1. Det ser godt nok skønt og julet ud. Desværre har vi næsten ingen sne fået, så det er stadig mørkt og gråt.
    Jeg har nået kalenderlyset, men kan så til gængæld godt se at adventskransen vist bliver lidt forsinket i år:-)
    kh. Hanne

    SvarSlet
  2. Hi, Dorte
    Long time no see.
    How are you?
    These are beautiful pictures. It looks cold, but very bueatiful. This remainds me of the days I spent in Denmark with beautiful firends like you. I miss you and Denmark.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og din kommentar