tirsdag den 27. december 2011

3. juledag

Vi har haft en dejlig jul, vi har rigtig slappet af og lavet ingenting.
1. juledag gik Mads, Jan og mig en lang tur ved Sletteå, det var en rigtig god gåtur.
2. juledag var vi hos mor og far til julefrokost, rigtig dejlig dag med dejlig mad, lang gåtur og en ekstra julegave til Lene, Jes og mig.

Far havde lavet 3 fade i sten, meget flotte alle sammen og efter lodtrækning vandt jeg dette.

Så nu skal jeg have fundet den rigtige placering til dette flotte fad.
Men nu vil jeg gå i haven og samle grene sammen fra sidste storm.
Der er også noget pil der skal høstes.
Der er nok at lave men der skal også være tid til at slappe af, men det gør man jo også i haven og i pilemarken.
Fortsat god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for dit besøg og din kommentar