onsdag den 1. januar 2014

Godt nytår

Nyt år, ny kalender. Jeg kan godt lide at tage hul på et nyt år og også den nye kalender. Skrive fødselsdage ind i kalenderen som jeg skal huske og andre begivenheder.
Idag er der blevet slappet af men også tænkt lidt over hvad det nye år mon bringer.
Har fået mange af mine syslerier færdige og nogle næsten. Dejligt for så må jeg godt begynde på noget nyt.
Lige nu glæder jeg mig mest til foråret, jeg elsker foråret med de mange blomster og farver.
Kan også godt li det grønne i haven, men intet slår den første vintergæk eller erantis der kommer op.
Rigtig godt nytår.
Her er et billede af den første af de kloge fyre jeg har syet, næste mangler kun at blive monteret.
Ha en god aften.

1 kommentar:

  1. Godt nytår til dig Dorte. Hold da op et fint billede, jeg måtte zoome helt ind for at se at det faktisk er syet. Super flot lavet.
    Kh. Hanne

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og din kommentar