onsdag den 26. september 2012

Hortensia krans

Har lavet endnu en krans, denne gang af hortensia blomster, og denne skal hænge i køkkenet.
Ældstesønnen Thor flytter til Aalborg i morgen, vandskaden i lejligheden, ham og kammeraten havde lejet, er repareret og han glæder sig. Det bliver så meget nemmere for ham at komme på universitetet hver dag i stedet for at skulle med bus tidlig morgen. Tror egentlig det er mig der sidder og finder på noget som er positivt ved at han flytter og så håber jeg på at det ikke bliver så vedmodig. Håber i forstår hvad jeg mener med det.

Lige et stemningsbillede af spætmejsen der sidder og hakker i en foderkugle.

Ha en fortsat god aften.

1 kommentar:

  1. Hvor er det en flot krans. Og ja det er lidt vedmodigt når ungerne flytter hjemfra....jeg havde som om jeg fik amputeret en arm da den sidste flyttede, den det går jo heldigvis over igen ;-). Hilsen Birthe

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og din kommentar