fredag den 23. august 2013

Dejlig sommer

Sommeren har været rigtig dejlig i år.
Havde nogle fantastiske dage i Canada ikke meget sightseeing men en masse dejlig samvær med Jane og alle de dejlige mennesker jeg har mødt igennem de 31 år jeg har kendt Jane.
Her et billede af min udsigt de 2 dage vi besøgte hendes bror og svigerinde.

Ellers var vi også i Toronto zoo og se Panda bjørne. Her er et billede af hannen. 
Ellers høstes der en masse i køkkenhaven nu, og blommer, æbler og pærer starter også sæsonen nu.
Det bliver et godt frugt år i år, især pæretræerne jeg tror aldrig jeg har set så mange pærer på træerne som i år. Så der skal nok syltes masser af pærer, mums, smager rigtig godt med is eller flødeskum eller nogle vil også syntes med begge slags.

Ha en god aften

1 kommentar:

  1. Smuk udsigt du viser fra din rejse.Det er dejligt at komme ud,men hjemme er bedst,- synes jeg.
    Det er et godt frugt og grønsagsår.Kan du få tid til at sylte eller fryser du ned først?
    Det er en fin hjemmeside i har lavet,- glæder mig til at følge den.
    Som vi talte om tager det også tid,så jeg forstår godt at i må vente til vinter med at udbygge siden yderligere.
    Hilsen
    Lise

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og din kommentar