mandag den 31. december 2012

Godt nytår

2012 rinder snart ud og et nyt år kommer.
Jeg kan godt lide når et nyt år starter, en ny kalender tages i brug.
Jeg har ligesom nogle ting jeg lægger bag sig og glæder mig til at tage et nyt år i brug.
Jeg glæder mig mest til foråret nu, jeg elsker når det begynder at pible op i haven og de store knopper på træerne folder sig ud.
Men inden alt dette skal ske er der nogen udtynding i havens buske og træer, pilen skal klippes ned og sorteres, men det er jo bare hyggeligt.
RIGTIG GODT NYTÅR
Ha en god aften

2 kommentarer:

  1. Hej Dorte
    Også godt nytår fra mig. Husk nu at få plottet træf ind i den nye kalender :-)
    Har du så flot en Mistelten i haven? For så er jeg da godt nok misundelig.
    Kh. Hanne

    SvarSlet
  2. hej igen
    Hvad er det for et træ din Mistelten bor på?
    Jeg har længe ønsket mig en Mistelten, sælger du frugterne i planteskolen?
    kh. Hanne

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og din kommentar