søndag den 21. oktober 2012

Lang tid siden


Lang tid siden der har været et indlæg, men nu har jeg fået købt et nyt kamera og har taget en masse billeder.
Tiden går mest med at arbejde. Idag efter lukketid fik jeg plukket nogle æbler til at gemme til senere, billede af dem senere.
Af håndarbejde er jeg ved at strikke en trøje til Mads som vi har fundet opskrift på hos www.garnstudio.com.
Her kommer lidt efterårsbilleder

Håber i syntes billederne er gode.
Selvom efteråret er vådt syntes jeg alligevel det er smuk med alle de flotte farver.
Ha en god aften.

1 kommentar:

  1. Hej Dorte
    Dejlige billeder. Der er godt nok gang i paletten udenfor lige nu:-)
    Jeg skal også ud og finde nyt kamera, hvad har du købt, og er det noget du kan anbefale?
    kh. Hanne

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og din kommentar